مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr

اطلاعیه مهم آموزشی

برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با موضوع معیارهای انتخاب درست ازدواج

کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با موضوع معیارهای انتخاب درست ازدواج، روز یکشنبه 19 آذرماه توسط مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی با همکاری کانون همیاران سلامت مجتمع آموزش عالی میناب برگزار گردید.

 

برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با موضوع «معیارهای یک انتخاب درست ازدواجی» روز یکشنبه ۱۹ آذرماه٬ توسط مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی با همکاری کانون همیاران سلامت مجتمع آموزش عالی میناب برگزار گردید.

این کارگاه با هدف ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان نسبت به مقوله مهم ازدواج و حفظ بنیاد خانواده به ‌عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنا و منشأ همه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ، برگزار گردید. همچنین انتخاب درست و آگاهانه، به تقویت زندگی عاشقانه خانواده ها کمک می نماید و این موضوع موجب استحکام بخشی و حفظ بنیاد خانواده می گردد. افزون بر اینپیرامون موضوعات مشاوره پیش از ازدواج، بلوغ‌های لازم جهت ورود به رابطه ازدواجی، نکاتی که قبل از ازدواج باید به آن توجه کرد از جمله سن، ظاهر و وضعیت جسمانی، مدرک و رشته تحصیلی، سرگرمی‌ها، علائق و اوقات فراغت، باورها و ارزش‌های دینی، باورها و اصول اخلاقی، دوستان، اهداف، رشد و پیشرفت و ... به طور مفصل پرداخته شد.

در پایان دانشجویان دیدگاه ها، چالش ها و سوالات خود را مطرح کرده و مورد بحث قرار دادند.

0   0
بازدید امروز: 9    بازدید کل: 712